Translate the text in your language.

6 apr. 2013

6. Biomuri si Structuri

Salutări tuturor.

Biomurile sunt locurile unde un jucător merge si se joacă.

1. Desert (Deşert)

Caracteristici: nisip, cactus, tufiş mort, gresie, trestie de zahăr.
Descriere: Un biom foarte plat constând în mare parte de nisip, tufișuri moarte și cactuşi. În acest biom nu ploua. Trestia de zahăr poate fi găsită lângă bazine de apă.


2. Grassland (Păşune)

Caracteristici: Iarba înaltă, iarba, stejari.
Descriere: Un biom relativ plat, cu dealuri și o cantitate mare de iarbă înaltă (mai mult decât în orice alt tip de teren). Copacii există, deși sunt foarte rari.


3. Mixed Forest (Pădure Mixtă)

Caracteristici: Stejari si mesteceni, iarba, flori.
Descriere: Un biom, cu mulți copaci și o valoare justă de iarbă înaltă. Mestecenii pot fi găsiţi în acest biom.


4. Mountain (Munte)

Caracteristici: Stejari, iarba.
Descriere: Un biom foarte muntos, cu iarbă gri-albastruie, plictisitoare și câțiva copaci, a fost adăugat în actualizarea 1.8. Înainte de această actualizare, munții erau găsiti în toate tipurile de biomuri, dar acum sunt foarte rare în afara acestui tip de teren.


5. Mushroom Land (Teren cu ciuperci)

Caracteristici: Ciuperci, ciuperci uriase, micelium, vaci-ciuperca.
Descriere: Acest biom este format din peisaje plate și dealuri înalte, si are caracteristica principală miceliu în loc de iarbă, care crește în același mod. Acesta este singurul biom unde ciupercile uriașe pot da naștere și cresc în mod natural. In cazul în care ciupercile cresc în lumina soarelui, pot apărea vaci-ciuperca, o variație intre ciuperci si vaci. În afară de această creatură, nici un alt tip de mob nu poate aparea în mod natural pe acest biom.


6. Nether Ruins (Ruine din Nether)

Caracteristici: Negi din Nether, Flacari.
Descriere: Ruinele Nether sunt primele structuri generate in Nether. Ele includ poduri construite din caramizi din Nether, garduri din caramizi din Nether si scari din caramizi din Nether. Pot contine Spawnere de mobi de flacari, acestea aflanduse in preajma negilor din Nether. Rata de aparitie a cubilor de magma creste inauntrul ruinelor, dar este inca nedeterminat. Ruinele Nether sunt foarte largi si complexe facute din caramizi din Nether. Ele pot contine tunele cu geamuri de 1 latime si lungime, si 3 inaltime, cu garduri din caramizi din Nether. Tunelurile pot duce la anumite camere, ele incluzand: camera cu lava, camera cu scari din caramizi din Nether in mijloc si pe margini negi din Nether pe nisip de suflete si camere cu spawner de mobi de flacari.





4 apr. 2013

5. Circuite RedStone

Salutări tuturor.

Circuitele din redstone sunt foarte folosite în Minecraft prin: facerea capcanelor, generatoarelor, uşi controlate de la distanţă si multe altele.
Sunt cateva circuite principale în Minecraft, acelea sunt:

1. AND Gate


Un dispozitiv care deschide usa atunci când ambele intrări sunt pornite.
Acesta este un exemplu de mecanism care sa fie activat de un buton si dezactivat de o alta intrare (do obicei un maner).


2. OR Gate


Un dispozitiv care functioneaza în cazul în care cel puțin una dintre intrări sunt pornite.

3. NOT Gate


Un dispozitiv care, atunci cand intrarea este pornită, ieşirea (usa) este închisă. Se mai numeşte si Invert Gate.

4. NAND Gate


Un dispozitiv care este oprit atunci cand ambele intrări sunt pornite.

5. NOR Gate


Un dispozitiv care este oprit în cazul în care cel puțin una din intrări sunt pornite. Toate porțile logice se pot face fie din această poartă, fie din poarta NAND.

6. XOR Gate


Un dispozitiv care este pornit atunci cand una din intrări este pornită.

7. XNOR Gate



Logic, acest lucru este mai frecvent menționat ca "dacă și numai dacă" sau "dnd" pe scurt. Acesta este un dispozitiv care se activează numai în cazul în care intrările sunt egale între ele. Cu alte cuvinte, atunci când schimbările de intrare nu sunt schimbate, nici ieșirile nu se schimbă.

8. Rapid Pulser


După cum sugerează și numele, un generator de impulsuri rapide consta în pornirea și oprirea lui foarte repede. O utilizare distractiv pentru un generator de impulsuri rapide este atunci cand se conectează la un dozator cu săgeţi pentru a le trage.

9. Clock


Acesta este un exemplu de ceas cu 5 "ore", si el se va activa/dezactiva în mod constant, depinde de cate "ore" puneţi. Cu cat sunt mai multe "ore" cu atat durează mai mult intervalul de timp dintre activare si dezactivare.


În toate aceste circuite, ieşirile au fost uşi, iar intrările au fost manere sau nimic, dar voi puteţi pune altceva în locul lor.

Sper ca vam ajutat, si Baftă la construcţia lor.